Сучасний інвентар – важливий крок до успіхів у навчанні

Як воно – пояснювати шкільний матеріал, не маючи для цього належного інвентарю, знають учителі села Верхи Камінь-Каширського району.

Навчальний заклад цього села має два корпуси. Один збудували ще за Польщі – 79 років тому. Іншій будівлі – 45 років. Зараз у дев’ятирічці навчається 69 учнів. Класні кімнати маленькі, зате ошатні. Попри відсутність потрібного інвентарю, вчителі намагаються створити належні умови навчання для школярів. Кілька років вони разом із техпрацівниками за час канікул власними руками оновлювали понищені часом та інтенсивною експлуатацією шкільні дошки.dsc_0475

«Цим шкільним дошкам уже більш як по п’ятдесят років. Останнім часом на них неможливо було писати – дуже погано видно. Для того щоб надати їм хоч якогось вигляду, ми щороку на канікулах з ДВП робили потрібний нам інвентар – цього надовго теж не вистачало», – розповідає вчителька початкових класів Наталія Марчук.

Коли дошки-саморобки ставали непридатними, почали активно застосовувати роздатковий матеріал. Кожен намагався по-своєму пояснити тему за допомогою наочності. Батьки хотіли за власні кошти придбати потрібне шкільне обладнання у класні кабінети, однак ціна дошки виявилася зависокою для селян.

«Часто ми їздили на семінари в міські школи. Бачили, яке обладнання є у них – нам про таке тільки мріяти. Хотілося, щоб наші діти мали сучасні дошки, на яких учитель може застосовувати всі доступні методи навчання», – каже директорка школи Ольга Ілляшик.dsc_0472

Кілька місяців тому активна громада села наважилася написати проект на придбання шкільних дощок та звернулася у камінь-каширське представництво Фонду Ігоря Палиці «Тільки разом».

«Громада села Верхи до нас прийшла з певною зневірою в тому, що проект буде реалізовано. По допомогу вони зверталися в різні інстанції, їм постійно відмовляли. Не було фінансування й у відділі освіти», – розповідає керівник представництва Фонду в Камінь-Каширському районі Сергій Лях.dsc_0487

Спільними зусиллями на умовах спів­фінансування всі класи верхівської дев’я­тирічки облаштували сучасними дошками. Тепер учні можуть не лише писати крейдою, а й використовувати магніти. Покращення умов викладання матеріалу одразу помітили і школярі, які, за словами педагогів, почали піднімати руку, коли завдання треба виконувати на дошці.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

dsc_0517

 

oksy

Залиште коментар