У приймальні Фонду Новий Луцьк працюють з любов’ю у серці!

Соціально незахищені категорії населення — самотні люди поважного віку, інваліди, які мають проблеми зі здоров’ям, багатодітні, малозабезпечені та сироти, — звертаються у громадську приймальню Фонду Ігоря Палиці “Новий Луцьк” з найболючішими питаннями.

Тільки торік працівники приймальні розглянули 2855 звернень від фізичних осіб. Сума адресної допомоги становила 2,4 мільйона гривень.

Найчастіше, зі слів керівника громадської приймальні Світлани Синюк, звертаються люди, які мають проблеми із здоров’ям. У таких випадках у громадській приймальні надають картки на придбання медикаментів. Є виключення, коли допомогу надають готівкою або перераховують кошти на карту. Це, зокрема, стосується онкохворих та маленьких дітей.

Окрім цього, готівка зараховується на медичні установи, де хворий проходить лікування.

Багатодітні малозабезпечені родини отримують від фонду Ігоря Палиці “Новий Луцьк” картки на продукти, які можуть отоварити в одній з гуртівень міста.

Діткам з церебральним паралічем Фонд допомагає в оплаті курсів лікування у центрі Козявкіна, у Трускавці.

Останнім часом, розповідають у Фонді, у зв’язку із складною ситуацією в країні, у приймальню почали звертатись переселенці із зони військових дій, які переїхали жити до Луцька. Для цієї категорії передбачена допомога ліками та продуктами.

Бувають і такі випадки, що приходять з терміновими потребами, коли допомогу потрібно надати вже — з сьогодні на сьогодні. У Фонді “Новий Луцьк” намагаються максимально швидко реагувати на такі звернення.

Окрім того, у перший вівторок кожного місяця громадська приймальня видає грошові картки інсулінозалежним дітям. Фонд Ігоря Палиці “Новий Луцьк” щомісяця виділяє кожній дитині допомогу на ліки, у розмірі 500 гривень, зауважимо, раніше ця сума становила 300 гривень. 

Оскільки ціни в аптеках зібльшилися, Ігор Палиця розпорядився збільшити і суму одноразової допомоги хворим. Якщо торік щомісяця на громадську приймальню Фонд виділяв 150 тисяч гривень у місяць, то тепер – 250 тисяч.
Часто звертаються стомовані хворі та особи, які потребують засобів гігієни.

У зв’язку з великою кількістю звернень, у Фонді напрацювали систему попереднього запису на прийом. Людина спочатку телефонує, розповідає про свою проблему, отримує інформування щодо необхідних документів. Тоді їй призначають прийом на певний день та годину.

«Зробили так, аби уникнути довгих черг. Адже зазвичай до нас звертаються люди з проблемами здоров’я, їм важко стояти у чергах, в очікуванні на прийом. Але навіть тоді, коли все розписано, бувають випадки, коли я приходжу на роботу і бачу вже цілу залу очікуючих», — зазначає Світлана.

З її слів, люди часто висловлюють незадоволення діяльністю відповідних державних структур, які також мали б надавати допомогу соціально незахищеним верствам.

Працівниця Фонду розповідає: кожне звернення у громадську приймальню – це своя історія.

«Я переживаю усі проблеми, з якими звертаються, як свої власні, інколи здається, що у серці вже немає місця для співчуття. Але ми працюємо, відчуваючи відповідальність — перед людьми, перед собою та перед Ігорем Петровичем Палицею. Бо ж він сам завжди наголошує, що за долю лучан відчуває свою власну відповідальність», — резюмувала Світлана.

Redaktor

Залиште коментар