Українська мода доступна кожному

Минулих вихідних Луцьк став справжнісіньким осередком моди, стилю та краси. У арт-галереї Центрального універмагу міста українські дизайнери представили колекції одягу сезону літо-осінь 2016 року. «Українська мода доступна кожному» – під таким гаслом відбулася грандіозна подія у світі моди Lutsk Fashion Weekend.

Основна ідея Fashion week – підтримка вітчизняних модельєрів та розвиток української моди загалом. Триденне модне дійство відбулося за підтримки Фонду Ігоря Палиці «Тільки разом».

Спеціальний гість заходу, фешн-блогер та мистецтвознавець із Києва Мирослав Мельник зізнався, що приємно здивований красою лучан та міста. Він наголосив, що Україна суттєво змінилася: українці полюбили себе та усе своє, тож мають гран­діозний шанс досягти успіхів у модній індустрії.

DSC_9863

«Світ моди дуже змінився. Зараз відбувається локалізація на глобальному рівні. Європа давно вже не є центром світу моди, всі орієнтуються на Китай, Бразилію й Індію. Продаватися в Арабських Еміратах – це набагато більше щастя, аніж потрапити у Париж, – розповідає мистецтвознавець. – Не варто порівнювати та диктувати щось комусь, бо світ дуже демократичний, а ми неповторні. Я рекомендував би українській моді зосередитися на душевному, приватному секторі. Мені здається, що майбутнє – за приватними ательє, місцевим бізнесом та одягом з індивідуальними примірками. Цього якраз дуже бракує у світі».

Ведуча заходу Світлана Рижук, яка є уродженкою Луцька, поцікавилася в присутніх дизайнерів, чи змінилася українська мода порівняно з періодом до Революції Гідності. На думку представників брендів, які було презентовано на Lutsk Fashion Weekend, те, що відбувається у суспільстві, відображається у моді сьогодення. У колекціях починає переважати простота, вільні силуети, що може свідчити про потребу захищеності. У роботах відомих дизайнерів прослідковуються прос­тіші тканини, менш виражені силуети, не надто яскраві кольори, пастельні відтінки. Окрім цього, протягом останніх кількох років люди почали віддавати перевагу натуральним матеріалам та етнічним деталям.

DSC_9907

Першим у рамках Lutsk Fashion Weekend став показ спортивного брендованого одягу Фонду Ігоря Палиці «Тільки разом» торговельної марки Northfinder – це одяг для фітнесу, бігу, їзди на велосипеді, походів у гори, сноуборду. Також протягом усіх трьох днів у арт-галереї діяв шоурум, де всі охочі могли придбати одяг українських дизайнерів за доступними цінами.

DSC_0013

Одним із найяскравіших моментів модного вікенду стала фешн-вечірка за участі улюбленого дизайнера українських панянок – Андре Тана. Ма­естро щиро зізнавався в теплих почуттях до лучанок. «Я у Луцьку вчетверте, і вкотре задумався: що ж ці дів­чата їдять і п’ють, що вони такі красиві? Тут якесь особливе повітря, особлива енергетика, бо у вас – найбільші бюсти, найдов­ші ноги, справжні голлівудські усмішки. Я схиляю голову перед луцькими красунями!» – висловився Андре Тан. На вечірку дизайнер привіз дві колекції сезону літо-2016 та осінь-зима-2017. Окрім того, гості отримали чимало подарунків і від самого Андре Тана, і від інших партнерів заходу.

_mg_5936

oksy

1 коментар

    • Василина

      Укрювелір був бомбезний показ

      reply

Залиште коментар