У Луцьку реалізували проект покращення комунікації «швидким»

У сфері екстреної медичної допомоги час має вирішальне значення, адже зекономлені секунди можуть коштувати пацієнту життя. Тому, коли до Фонду Ігоря Палиці «Новий Луцьк» за допомогою звернувся колектив Волинського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, у Фонді із позитивним рішенням не вагалися, – повідомляють «Хроніки Любарта».

Справа в тім, каже виконавчий директор Фонду «Новий Луцьк»Орест Маховський, що аналогів такого Центру в Україні немає. Колектив власними силами розробив інноваційну систему комунікації між бригадами медичної допомоги та й далі не стоїть на місці, впроваджуючи нові технології.

Пацієнт телефонує на номер 103 і диспетчер спрямовує до нього бригаду. При цьому працівник Центру завдяки gpc-зв’язку бачить, де найближча бригада. Таким чином, вдається зекономити дорогоцінний час.

Аби ця комунікація була ще швидшою, Центру необхідне було відповідне комп’ютерне забезпечення. Воно допоможе полегшити роботу диспетчерів, покращить передачу інформації між бригадами екстреної допомоги та найголовніше – оптимізує час роботи бригади, а отже врятує чиєсь життя.DSC_03і84

«Завдання, які поставлені перед нами, досить складні. Для нас основне, аби бригади екстреної допомоги могли у найкоротші терміни доїхати до місця виклику. Велике значення у цьому грає система комунікації між диспетчерами і бригадами. Ми розробили певний механізм, аби досягти якнайшвидшу передачу інформації. Втім, мали проблему: наше обладнання вже до певної міри застаріле. Аби стовідсотково забезпечити наші бригади новим обладнанням, потрібні великі кошти, яких ми не мали», – розповідає директор Центру Олег Куц.

Лікар каже, що установа вже співпрацювала з Фондом Ігоря Палиця «Новий Луцьк» і цього разу також звернулася з проханням допомогти оснастити диспетчерську необхідним обладнанням.

6 жовтня техніку Центру передали. А саме комп’ютери, принтери, bluetooth-гарнітури, пристрої для безперебійної роботи техніки у разі вимкнення струму, телефонні апарати. Загалом вартість переданого обладнання – близько 120 тисяч гривень.

Завдяки техніці вдасться обладнати додаткові місця диспетчерів у центральному пункті на вулиці Словацького та у п’яти пунктах, що розміщуються у Луцьку. Окрім цього це дозволить передавати інформацію як через інтернет, так і через мобільний зв’язок. Адже така двоканальна система комунікації більш надійна.

«Окрім цього це дасть нам можливість з часом відмовитися від паперових носіїв, а все тримати у електронному вигляді. Таким чином вдасться прискорити пошук у базі даних, обробляти інформацію, відстежувати статистичні дані. Це той рівень, який вимагається у Європейському союзі. Ми хочемо досягти такого рівня і за допомогою наданої апаратури нам це вдасться», – пояснює Олег Куц.

Виконавчий директор Фонду Ігоря Палиці «Новий Луцьк» Орест Маховський зазначив, що вагань чи роздумів щодо допомоги Центру не було.DSC_0344

«Фонд веде системну щорічну роботу щодо пріоритетного напрямку – здоров’я лучан. І саме закупівля необхідного обладнання, ремонт існуючого чи ремонт приміщень, палат є важливим. На жаль, бюджетні кошти, особливо в умовах АТО, не завжди достатні. І всі питання, які озвучують головні лікарі, ми намагаємось оперативно вирішувати», – зазначив Маховський.

Після встановлення апаратури та підлаштування програмного забезпечення вдасться переадресовувати одразу виклик до бригади. Таким чином вдасться вигравати у часі 40-60 секунд, що надзвичайно важливо для порятунку життя, каже Олег Куц.

Поки що проект покращення комунікації апробовуватимуть на рівні Луцька. Якщо ж система себе виправдає, каже Орест Маховський, Фонд буде підтримувати й впровадження її на всій території Волині.

За матеріалам інформаційного агентства Волинські Новини.

DSC_03а74 DSC_0329у   DSC_0351 DSC_0362

Redaktor

Залиште коментар